سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی

(Last Updated On: آوریل 20, 2024)

سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی سایت تست درایوینگ

چگونه می‌توان به سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی پاسخ صحیح داد؟

یکی از بخش‌های مهم آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی که هم در آزمون مقدماتی و هم در آزمون اصلی مورد سوال قرار می‌گیرد بخش تابلوهای راهنمایی و رانندگی است.

سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ظاهر پیچیدگی خاصی ندارد و تنها کافیست مفهوم تابلوها را بدانید. اما بسیاری از هنرجویان سر آزمون دقیقا بابت همین سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی که تصور می‌کردند ساده است به مشکل بر می‌خورند. دلیل سختی سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی ساده است.

این سوالات گزینه‌های شبیه به هم دارند و دقیقا از نکاتی طرح می‌شوند که هنگام حفظ کردن تابلوها اصلا به آن‌ها توجه نکرده بودید. در واقع مشکل اینجاست که حفظ کردن اسم تابلو کمک چندانی به شما نمی‌کند. پس چگونه باید به سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی پاسخ درست داد؟

بهترین راه دانلود مجموعه جامع نمونه سوالات تابلوهای رانندگی

نمونه سوالات با وجود آنکه گزینه‌های شبیه به هم و گاهی گیج کننده دارند اما در واقع تعداد سوالات زیادی را شامل نمی‌شود. طراحان قدرت مانور زیادی ندارند بنابراین پس مدتی سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی تکراری خواهد شد.

آنچه شما نیاز دارید در اختیار داشتن مجموعه جامعی از سوالات اختصاصی از بخش تابلوهای رانندگی است و در کنار آن تمرین و تکرار سوالات به شیوه درست آن تا بهترین نتیجه حاصل شود.

آزمون تابلوهای راهنمایی و رانندگی

برای مشاهده سوالات علائم راهنمایی و رانندگی اینجا کلیک کنید

 

سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی

سوالات تابلوهای راهنمایی رانندگی

نمونه سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی مجموعه‌ای است که به صورت گزینش شده از تمامی آزمون‌های برگزار شده در سال‌های اخیر گرد هم آمده است.

تیم تخصصی ما با گلچین کردن سوالات نکته دار به نحوی این سوالات را گردآوری کرده‌اند که گام به گام تسلط شما را به حداکثر ممکن برسانند بدون آنکه نیاز باشد که به صورت مدام نسبت به حفظ کردن تیتر تابلوها اقدام کنید بتوانید با حفظ نکته سوال در ذهن به راحتی و در مدت چند ثانیه به سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی پاسخ دهید.

 

آزمون تابلوهای رانندگی

در مجموعه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد آزمون تابلوهای رانندگی به صورت مجزا گنجانده شده است. در صورتی که آیین نامه را فصل به فصل مطالعه می‌کنید و قصد دارید که به تسلط حداکثری از سوالات برسید بهتر است آزمون تابلوهای رانندگی را با دقت پاسخ دهید.

بهترین شیوه برای مطالعه نمونه سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی آن است که ابتدا به صورت کلی نگاهی به تابلوها و معنای آن‌ها بیندازید. در بررسی اولیه تقسیم بندی بر اساس منطق انجام دهید. به دنبال کلیات باشید و بر اساس رنگ و شکل تابلو تقسیم بندی لازم را انجام دهید تا بتوانید با دیدن شکل و رنگ تابلو بخش حداقل دو گزینه را حذف کنید.

به این ترتیب شما نیمی از راه را رفته‌اید. اما برای ادامه مسیر نیاز خواهید داشت که نکته تابلو را در گزینه‌ها بیابید. اینجاست که به سوالات  تابلوهای راهنمایی و رانندگی احتیاج پیدا خواهید کرد.

 

آزمون آنلاین تابلوهای راهنمایی و رانندگی

می‌توانید به صورت آنلاین مهارت‌های خود را برای پاسخ‌گویی به سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی زیاد کنید. به این ترتیب با شبیه سازی فضای آزمون بسیاری از پاسخ‌ها در یاد شما خواهد ماند.

1 دیدگاه دربارهٔ «سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا